sternocleidomastoideus.blogg.se

Whiplash, heavy metal accident

Kategori: Allmänt

Igår gästades Villan av Kiss. På en rock-sittning finns ju inga andra alternativ än att gå all in, och tycker att vi lyckades riktigt sjukt bra. Vi hade några dubbelgångare där, men måste säga att vi klådde dem med hästlängder (de hade dessutom av någon konstig anledning två Starchild men ingen Catman).
 
Känner att jag har tagit till mig Gene Simmons (a.k.a. The Demon) till mitt hjärta nu, och det var faktiskt väldigt befriande att kunna gå omkring och sträcka ut tungan åt alla hela kvällen. Speciellt med tanke på att de flesta inte ens verkade känna igen mig. Visste ni att Gene har kapat frenulum linguae, det lilla bandet under tungan? Det är tydligen anledningen till att han får ut tungan så långt. Vem hade för övrigt kunna ana att jag var så lik Gene på riktigt? Det var lite av en oanad egenskap, får fundera på hur jag ska kunna utnyttja den på bästa sätt. 
 
Att jag fick spendera en halvtimme i duschen mitt i natten när jag kom hem och att mitt hår nu har antagit en konstig grå nyans och har fått en konstig sträv textur var det helt klart värt. 
 
                                                                                                                                                                       
          

Kommentarer


Kommentera inlägget här: